Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011


1 σχόλιο:

  1. Ελισάβετ Σπανού - Φύλαξε μου ένα χάδι

    Τραγούδι από την τηλεοπτική σειρά
    -Στο φως του Φεγγαριού-


    Που να βρω να σε στολίσω,
    με πιο χάδι να σε ντύσω,
    η αγάπη σου με κάνει να χαθώ.

    Και το βράδυ που γυρίζω,
    με ένα δάκρυ σου ανθίζω
    την αλήθεια μου φοβίζω να κρυφτώ.

    Μη με ψάχνεις μόνο στο σκοτάδι,
    φύλαξε μου μόνο ένα χάδι.

    Μη με ψάχνεις μόνο στο σκοτάδι,
    φύλαξε μου μόνο ένα χάδι.

    Που να βρω να σε κοιτάξω,
    με ποια αγάπη να σε φτιάξω,
    το τραγούδι με φοβίζει να κρυφτώ.

    Δες την μέρα που αρχινάει,
    σαν κουβάρι ξεκινάει
    της ζωής μου ναι ως που θα σε βρω.

    Μη με ψάχνεις μόνο στο σκοτάδι,
    φύλαξε μου μόνο ένα χάδι..

    Μη με ψάχνεις μόνο στο σκοτάδι,
    φύλαξε μου μόνο ένα χάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή