Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

~Στο κατάστημα του Θεού~


~Στο κατάστημα του Θεού~
Μια γυναίκα μπήκε σ’ ένα κατάστημα και με έκπληξη είδε πως πίσω από τον πάγκο στέκεται ο ίδιος ο Θεός. – Κύριε! Είσαι Εσύ; φώναξε η γυναίκα με χαρά. – Ναι, είμαι Εγώ, απάντησε ο Θεός. – Και τι μπορώ ν’ αγοράσω στο δικό Σου κατάστημα; ρώτησε η γυναίκα. – Στο δικό μου κατάστημα μπορείς ν’ αγοράσεις ότι θέλεις, ήταν η απάντηση. – Τότε, Σε παρακαλώ, φέρε μου υγεία, ευτυχία, αγάπη, επιτυχία και πολλά λεφτά. Ο Θεός χαμογέλασε με ευμένεια και πήγε στην αποθήκη για την παραγγελία. Σε λίγο επέστρεψε με ένα μικρό κουτάκι. – Εδώ είναι όλα; φώναξε η έκπληκτη και απογοητευμένη γυναίκα. – Ναι, απάντησε ο Θεός, δεν ήξερες, ότι στο δικό Μου κατάστημα πουλιούνται μόνο σπόροι; ~Έντονη ντε Μέλο~

4 σχόλια:

  1. υπέροχο αγαπημένε μου φίλε Γιώργο... φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, φίλη μου αγαπημένη, σε ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια πολλά και από εμένα!!!

      Διαγραφή
  2. εξαιρετικο Γιωργο μου...... Καλο βραδυ και καλη βδομαδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελλάκι μου,Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα επίσης !!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή