Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Ιφιγένεια Κορολόγου - Κορμί μου αντέχεις!!******


1 σχόλιο:

  1. -Κορμί μου αντέχεις-
    Στίχοι - ερμηνεία: Ιφιγένεια Κορολόγου
    Video : George Tsiplakis

    Κορμί μου αντέχεις χάδια και φιλιά
    πόθο μέσα σου βαθιά κρυφό να έχεις
    χωρίς σκοπό αντέχεις.

    Μη με ξεχνάς
    πάντα σε θέλω εδώ
    κοντά μου να γυρνάς, με ένα φιλί να με αδειάζεις.

    Τι σου χρεώνω να λογαριάζεις.

    Στα δωσα όλα κάποια βραδιά,
    αστέρια ήταν φωτεινά μα εγώ δεν είδα
    στα μάτια σου Πατρίδα.

    Μη με ξεχνάς πάντα σε θέλω εδώ
    κοντά μου να γυρνάς, με ένα φιλί να με αδειάζεις .

    Τι σου χρεώνω να λογαριάζεις.

    Δεν έχεις δρόμο-δρόμο να σταθώ
    όλο σε βαθύ γκρεμό ψυχή μου βγαίνω
    και να πετώ μαθαίνω.

    Μη με ξεχνάς πάντα σε θέλω εδώ
    κοντά μου να γυρνάς, με ένα φιλί να με αδειάζεις.

    Τι σου χρεώνω να λογαριάζεις.

    Τι σου χρεώνω να λογαριάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή