Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011


1 σχόλιο:

  1. ΜΕ ΜΑΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ....................Περπάτησε και κοίταξε όχι ασυναίσθητα αλλά σκεφτόμενος τι ομορφιά κρύβεται σε όλο το κόσμο..!Θα δείς τόσες εικόνες που μπορεί τόσα χρόνια να μην είχες προσέξει ποτέ!! Άγγιξε..μίλησε ανοιχτά..μη φοβηθείς να δείξεις τί νιώθεις.. ...ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΡΙΣΚΟ άλλωστε!....Απλά παίξε με θάρρος για τα δικά σου όνειρα..!!!Για την δική σου ΑΝΑΣΤΑΣΗ...
    Εχω.........πεθανει γιατι δεν εχω επιθυμια,
    δεν εχω επιθυμια γιατι νομιζω οτι κατεχω,
    νομιζω οτι κατεχω γιατι δεν προσπαθω να δωσω ,
    προσπαθωντας να δωσω συνειδητοποιω οτι δεν εχω τιποτα,
    Μην εχοντας τιποτα αντιλαμβανομαι πως ειμαι ενα τιποτα ,
    οντας ενα τιποτα επιθυμω να γινω κατι ,
    θελοντας να γινω κατι , ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΖΩ........!!!!!!!!
    Η.............δύναμη δεν προκύπτει από τις νίκες. Οι μάχες που δίνεις είναι αυτό

    που μεγαλώνει τη δύναμή σου. Όταν αντιμετωπίζεις δυσκολίες και

    αποφασίζεις να μην παραδοθείς, αυτό είναι δύναμη...........!!!!!!!!
    ζήσε την στιγμή γιατί κάθε στιγμή είναι μοναδική όσο ο άνθρωπος που την δημιουργεί και απλόχερα στην χαρίζει !!!!!!!!!!
    Βρες χρόνο για όνειρα -
    αυτά θα τραβήξουν το όχημά σου ως τ' αστέρια.
    Βρες χρόνο ν' αγαπάς και ν' αγαπιέσαι -
    αυτό είναι το προνόμιο των Θεών.
    Βρες χρόνο να κοιτάς ολόγυρα σου -
    είναι πολύ σύντομη η μέρα για να 'σαι εγωιστής.
    Βρες χρόνο να γελάς -
    αυτό είναι η μουσική της ψυχής.
    Βρες χρόνο να είσαι παιδί -
    για να νοιώθεις αυθεντικά ανθρώπινος....
    Αγάπη, αισιοδοξία και χαμόγελο στην ζωή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή