Τετάρτη 27 Απριλίου 2011


1 σχόλιο:

  1. Vicky Kostenas ~~~ Της Νυχτας το ντραπέ φο�... σε [HQ]
    από George Tsiplakis (βίντεο)
    5:28
    Σε μουσική του Chris Sfeeris και ποίηση Viky Kostenas, ένα ακόμη βίντεο, αφιερωμένο σε όλους!!!

    Της Νυχτας το ντραπε Φουστανι

    Στο πεπλο της νυχτας
    δες πως η ανασα μου συνορεψε
    μ’ ο,τι αξιζει στην αυγη
    και η ματια μου χορεψε
    στου ουρανου την ενοχη.

    Ελα ασημωσε τα δακρυ μου
    που κυλισε απ’ τα ματια μου
    παρε τη σκεψη μου
    και κανε την αρμυρα
    το νου ξελογιασε
    και ριξε με βορα στη μοιρα.

    Κι εγω στης νυχτας μες τη ζαλη
    ψαχνω στα φωτα να σε βρω
    δεν φτανει το κυμα στ’ ακρογιαλι
    που ολο θροει με τον καιρο.

    Οσα κι αν ελεγες τα πηρε ο ανεμος
    και τα’ κανε ρημαδια
    δεν αγρικα η θαλασσα,
    π’ αφριζει κι αψηφα
    κακου καιρου σημαδια.
    Vicky Kostenas Lagdos, Zürich

    ΑπάντησηΔιαγραφή